A gazdasági környezet kihívásai ellenére sikeres volt a tavalyi év az EuroFleet számára
Az EuroFleet Zrt. a Hovány Cégcsoport flottakezelő vállalata pozitív pénzügyi eredményekről számolt be a 2012-es évet illetően. Csőre Tamás, az EuroFleet Zrt. stratégiai igazgatója a cég bejelentését értékelve elmondta: „Az EuroFleet egy erős, több lábon álló, folyamatosan javuló teljesítményt nyújtó vállalat, amely a gazdasági válság idején is számottevő profitra tett szert és folyamatos növekedést tudott fenntartani.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium az Új Széchenyi Terv támogatásával 2013 tavaszáig végrehajtja a Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program Egyszerűsítési Programjában rögzített jogalkotási feladatait. A tárca javaslatai alapján legkésőbb az idei év végéig tizennyolc közlekedési hatósági, igazgatási eljárásban csökkennek az állampolgárok és vállalkozások adminisztratív terhei. Három energetikai tárgyú eljárás egyszerűsítése már a tavalyi évben megvalósult. A projekt márciusban az ügyintézők képzésével lép új szakaszba.
Jövőre indul a budapesti elektronikus jegyrendszer megvalósítása: az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) bejelentette, hogy 54,2 millió euró értékben finanszírozná a budapesti elektronikus jegyrendszer bevezetését.
30 napon belül ki kell kifizetni a vállalkozót, különben büntetés jön.
A számla-, illetve az áru vagy szolgáltatás átvételétől számított 30 napon belül kell kifizetni a vállalkozót, késedelmes fizetés esetén pedig átalány behajtási költség is jár a vállalkozónak - egyebek mellett ezeket a szabályokat tartalmazza az a törvénytervezet, amely a kereskedelmi ügyletekhez kapcsolódó késedelmes fellépésről szóló uniós irányelvet ülteti át a magyar jogba.
Felmentette a hivatali vesztegetés és a befolyással üzérkedés vádja alól a Szegedi Ítélőtábla azt a pénzügyőrt, akit első fokon hat...
Legószerű kialakítás, különböző üzemmódok
A buszrendszerünk egyik lényeges eleme a karosszéria, skálázható termékcsaládot szándékozunk létrehozni. Fontos kihangsúlyozni, hogy járműcsalád készül, azaz minibusztól a csuklós buszig, trolibuszt is beleértve, mintegy legószerűen, elemekből építkezve. Véleményünk szerint egy termék sikeressége azon is múlik, mennyire képes rugalmasnak lenni, a legó építési móddal mi az elvárt flexibilitást biztosítjuk. A rugalmasság a hajtásrendszerre is vonatkozik, azaz a jövendő busz dízel, hibrid, elektromos üzemű is lehet – nyilatkozta Mészáros Csaba, az Evopro csoport cégvezetője.
Novemberi lapszámunktól cikksorozatban részletesen beszámolunk a fejlesztés fontos technikai részleteiről:
Camion Magazin 2012/11 – Evopro 1.
Camion Magazin 2012/12 – Evopro 2.
Camion Magazin 2013/01 – Evopro 3.
A kátyúk megszüntetése a téli időjárási körülmények között, az útüzemeltetők kiemelt feladata. A kátyúk kialakulásának oka, hogy a sok csapadék és az ismétlődő olvadás-fagyás ciklusok együttes terhelést jelentenek, különösen az idősebb útburkolatokon. A folyamatos javítások ellenére nap, mint nap új kátyúk keletkeznek, amit nehezít, hogy esőben, hóban, a burkolat javítása nem végezhető el.
Az e-útdíjat idén júliustól kellene szedni, a rendszer kiépítésére tavaly szeptemberben írt ki az Állami Autópálya Kezelő Zrt. közbeszerzést. A tender azonban négy hónap után lényegében eredménytelenül zárult, miután a nettó 35 milliárdos ajánlatával győztes Getronics visszalépett, a másik érvényes ajánlatot benyújtó, a munkát 52 milliárdért vállaló T-Systems Magyarországot pedig nem hirdették ki második helyezettnek, így nem léphetett a visszatáncoló győztes helyére.
Több gyorsforgalmi úton sebességkorlátozást vezettek be a kátyúk miatt. Az Állami Autópályakezelő (ÁAK) Zrt. tájékoztatása szerint az M3-as és az M30-as több szakaszán, az M0-son, az M2-es autóúton, az M1-esen és az M7-esen is lassítani kell.
A DAF bevezeti a First Choice programot
A First Choice a fiatal használt DAF tehergépkocsik teljesen új értékesítési programja, amelyet kizárólag az európai DAF márkakereskedések kínálnak. A First Choice címkével ellátott DAF járművek nem idősebbek öt évnél, és 500 ezer kilométernél nincs több a számlálójukban.
Év haszongépjárműve
2019. évi szavazás lezárult!
Eredményhirdetés
2019. decemberi számban
olvasható
Copyright 2009 | CAMION TRUCK&BUS MAGAZIN | Minden jog fentartva. |
