hírlevél
Főoldal > Archívum
A Caddy új generációja:
Bemutató 2010 őszén, még takarékosabb motorokkal, új designnal, illetve még magasabb színvonalú biztonsággal és funkcionalitással
A GYSEV Zrt. tulajdonosai 2010. július 21-én rendkívüli közgyűlést tartottak Sopronban. A közgyűlésen személyi változásokról születtek döntések. A javaslatokat a tulajdonosok egyhangúlag fogadták el. Visszahívták Dr. Székely Csaba vezérigazgatót és az Igazgatóságot, megváltozott a Felügyelő Bizottság összetétele is. A GYSEV Zrt. új vezérigazgatója Dávid Ilona.
Az új EU szabályok 2010. június 1-én léptek hatályba.
Június 1-jétől érvényes az Európai Unió Bizottságának a 461/2010/EU RENDELETE!
Ebben, a bizottság rendezni kívánja a piaci versenyhelyzetben kialakult egyenlőtlenségeket, és az ezeket előidéző elavult jogszabályokat. Finomítja a szerviztevékenységgel és az alkatrész-forgalmazással kapcsolatos előírásokat, és lehetőséget teremt a piac szereplőinek, hogy felvegyék a versenyt a márkaszervizekkel és a gyári alkatrész-beszállítókkal szemben.
Ebben, a bizottság rendezni kívánja a piaci versenyhelyzetben kialakult egyenlőtlenségeket, és az ezeket előidéző elavult jogszabályokat. Finomítja a szerviztevékenységgel és az alkatrész-forgalmazással kapcsolatos előírásokat, és lehetőséget teremt a piac szereplőinek, hogy felvegyék a versenyt a márkaszervizekkel és a gyári alkatrész-beszállítókkal szemben.
A hazai gépjármű iparág képviselői úgy döntöttek nem nézik tovább tétlenül a feketegazdaság térhódítását a szakmán belül. A gazdasági válság mélypontra sodorta a hazai értékesítést és szerviz szolgáltatást, ugyanakkor egyre terjed az illegális kereskedelem az alkatrészek, a gumiabroncsok és az akkumulátorok területén is. A jelenleg hatályos jogszabályok nem szolgálják a feketegazdaság visszaszorítását, miközben szinte betarthatatlanok a jogkövető cégek számára és nem nyújtanak érdemi támaszt az ellenőrzést végző hatóságok számára sem.
Dr. Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter Tombor Sándort nevezte ki a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójává 2010. július 19-től határozatlan időre. A poszt a korábbi ügyvezető, Ruppert László nyugdíjba vonulásával ürült meg, betöltésére márciusban írtak ki pályázatot.
Igazi mini krimi színhelye volt a milánói körgyűrű déli része melletti iparterület július 14-én. A húszperces történetben egy magyar fuvarozócég, az olasz rendőrség és néhány műhold játszotta a főszerepet.
Észak- és Nyugat-Magyarország irányába írt ki közbeszerzést a budapesti székhelyű Volán.
A budapesti székhelyű Volánbusz Zrt. két közbeszerzést írt ki menetrendszerű, közforgalmú autóbusz-közlekedési szolgáltatás biztosítására, az egyiket Északnyugat-Magyarország, a másikat Nyugat-Magyarország irányába.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium a Volánbusz Zrt. autóbusz-beszerzési tenderének leállítását kezdeményezi. A visszavonás oka, hogy a kiírásban foglalt feltételek számos lehetséges induló részvételét kizárják. A nehezen indokolható elvárások miatt a magyar gyártók is esélytelenek a közbeszerzésben való sikeres szereplésre.
Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszterrel egyetértésben az erre a hétre meghirdetett hőségriasztás miatt a kamionstopot felfüggesztette. A 3. fokozatú hőségriadót Paller Judit országos tiszti főorvos rendelte el szerdától vasárnapig.
<< Első
< Előző
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
Következő >
Utolsó >>
felhívás
Év haszongépjárműve
2019. évi szavazás lezárult!
Eredményhirdetés
2019. decemberi számban
olvasható
Copyright 2009 | CAMION TRUCK&BUS MAGAZIN | Minden jog fentartva. |
